Bra dag

Idag så har jag haft en bra dag! :P
Klev upp klockan 7 då och väckte grabbarna sen när dom hade klivit på bussen så gick jag upp och la mig i sängen igen! (Fy faan vad skönt de va kan jag ju bara säga :P) Klev upp klockan 11.40 och va väldigt utvilad, men när jag väl kommer ner till köket ja då håller jag på att dö av trötthet! :P men de gick över efter ett tag. Jag va bara tvungen att komma igång igen så jag diskade lite och vek tvätt och städa undan lite. Så vart man pigg! :P Sen så när Mattias kom hem så vart de full rulle med att hjälpa han med engelska läxan då och så vid 5 tiden så åkte jag ner till Kälaren och hämta ut Anders kläder som hade kommit (skit snygga by the way) och efter de så åkte jag till skolan för att hämta Martin som hade varit på revy träning. När jag åker från kälarne så ringer Anders och undrar om kläderna hade kommit och som tur va så hade dom ju de så då va de bara å åka dit med dom så att han kunde ha dom när han skulle åka ner på Ug.
När jag äntligen har kommit hem igen så vart de ju bara laga mat då så jag och Mattias hjälptes åt med matlagningen så nu behöver han inta göra de någe mer den här veckan! :P Och när vi ätit klart så var de ju bara att skjutsa ner martin på Ug då. Och när jag ska åka därifrån så dog min bil igen och ville inte starta (som när jag va till farmor och hälsa på en gång) så Martin fick hjälp mig att rullstarta bilen så jag åtminstone kom hem med skithögen! :D och nu i skrivande stund så ska jag ta å gå och fixa lite Glögg åt mig å Mattias för annars så kommer han att tjata ihjäl mig som en tok! :P

Så ha en trevlig dag! :P



Tack för att DU finns!
Vad mer kan man säga.. :P

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaa ibland måste man låta ilskan komma ut, de är ju bara så.. :S

2008-12-10 @ 22:20:21
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0