...

Mitt namn är Helené Danielsson och jag är ogillad (Känns även som hatad ibland) av allt och alla!

Men jag får väl skylla mig själv för att jag aldrig kan hålla käften ibland! men jag klarar inte av att hålla allt inom mig längre. För snart så kommer jag nog att antingen gå in i väggen eller göra något hemskt med mig själv! Jag tycker inte om att ta konflikter, så jag håller allt inom mig i stället. Men det tar stopp till slut och jag måste få lätta på mitt extremt lilla jävla hjärta från en del saker någonstans. (och det har ju blivit så att jag gjort de här!)

För jag orkar snart inte längre! Jag harat mig själv över allt annat på denna jord. det är ingen som förstår hu mycket jag hatar mig själv egentligen! För jag håller tyst. men jag håller huvudet högt (eller försöker iaf.) och hädan efter ska jag hålla käften om allt jag tycker är dåligt. Så alla blir nöjda, och så slipper jag trampa på någon fler öm tå!

Men det är väl bara för att jag är så jävla bortskämd som jag känner så här!

jag vill inte ha något gulligullande tjafs eller men gumman bla bla bla skit efter det här inlägget! Jag måste bara får skriva de jag känner en sista gång!
För nu kommer det vara only happy faces smiley faces, blir nog inte mycket men.

Det är inte meningen att jag ska må bra!



Peace Out

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men vännen då :P Kunde inte låta bli.

Men jag tycker de är bra att du iaf kan skriva av dig din ilska, tycker att de är synd att du har svårt för konflikter.. Nog för att dom är jobbiga men du kasnke behöver ta en? Bara för att få ut aggresionerna riktigt ordentligt, berätta hur du känner osv o be den/dom fara ändå åt helvete om du så känner för de.

2008-12-09 @ 22:20:30
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Vill du flytta in hos mig ett tag? för att komma ifrån, är inte hemma så ofta så då slipper du nån som gnäller ;)

2008-12-10 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0