...

Va ju in till sundsvall igår då med Kusinen Magnus!
Väldigt segt men de gick ganska så bra!
Först så ska man leta reda på ett place som ligger lite undangömt och så ska man in och byta lite grejor till bror Magnus skoter, och när man är klar där så ringer mamma och berättar att jag ska även hämta lite grejor åt joakims cross, och då finns det två stycken som har dom grejorna så vi får inte åka ifrån det där placet för en utav dom jobbar där. Men han har åkt hem. Så vi väntar på placet i onödan i nästan en halvtimme. Men det finn ju en till som har dom där grejorna men han slutade ju inte fören vid 6 tiden. Och de va ju bra för då han man ju åka på Jula och köpa ett batteri och när vi äntligen nästan är framme så ringer mamma igen och då vill Mattias att vi ska åka på stadium och köpa ett par handskar åt han. Så när vi är klara på Jula (max 5 min tog de) Hehe, så åkte jag och magnus på Max och åt! (Invandrarnas tillhåll i sundsvall). Och när vi har ätit klart så åker vi till stadium och då är klockan nästan 6 så vi känner oss lite stressade eftersom att vi ska träffa den där killen när han slutat. Men vi han åka på Ikea och köpa nya glas åt mamma (tog max 10 min där inne :P) innan vi åkte och träffa killen inne i sundsvall vid Max! Segt men sen efter de så fick vi åka hem! :D

Det är jobbigt att vara en tjej och som är blyg och ska göra allt detta som man har fått i uppgift! Huvva! :P

Och nu så ska jag snart åka och Jobba :D

Chefen är sjuk så man får jobba för fulla muggar då! :P

Så Tjim och Tjo vad det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0