Soft dag!

Klev upp vid 7 då och sparka igång grabbarna sen så gick jag ner och gjorde lite frukost åt dom och så starat jag tvn och titta på vakan med the voice :P och när grabbarna hade åkt iväg så va de ju bara å börja plocka undan lite grejor då! och efter de så gick jag å la mig å titta på tv. somnade en snabbis men vaknade av att Lillan ringde och undra om jag kunde hämta hon i Hammarstarnd sen när hon komme med bussen. Och självklart kan jag ju de :P Sen så vart de pratande med henne ett litet tag :D eller en timme eller två :P hehe så nu så ska jag fixa fram lite pengar sen så ska jag åka ner och tanka bilen lite granna och sen så åker jag nog ner till Hammarstrand och hälsar på Chefen lite innan jag ska hämta upp Lillan. och efter de så ska jag nog baka lite tror jag! :P Mums

Så jag får se om jag skriver någe mer under dagen! :P



Kokostoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0