Trevlig dag!

Det blev en trevlig dag idag! :P

När jag kom ner på hammarstrand så blev man bjuden på kaffe när jag satt och vänta på Lillan!
Och när jag satt där så fick jag reda på att jag skulle få med mig en filur till ner till kälarne.
När dom hade kommit så kom blommorna så vi hjälpte till med att bära in dom och när det bara är en vagn kvar att dra in så välter den av från lastbilen så att hur många blommor som helst blir förstörda och mosade. så då vart det verkligen skytteltrafik med blommorna som förhoppningsvis hade klarat sig! De gick ganska fort att bära in allt med tanken på hur mycket blommer de va!

Och så när jag och Lillan kommer hem på Sandmon så börjar vi att baka kokostoppar :P Mums. Dom blev jävligt goda, fast vi fick nästan inte behålla några för att Martin skulle ha dom till Lucia revyn imorgon :( men men vad gör man inte för dom små liven! :P

Och vid 18 tiden så åkte jag och Lillan ner på kälarne för att hämta Martin och lämna kakorna och så skjutsade jag hem Lillan! :P

Och nu så ska jag nog fara till min far och se hur det står till med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0