Återberättare av gårdagens förlopp, och lite av vad som hänt denna dag!

Ja efter jag kom hem från pappa så skulle jag ladda ner ett par filmer och när jag satt i köket på soffa så blev jag akut trött!
Så jag tänkte att jag bara skulle lägga mig ner och vänta på att filmerna skulle bli klar! och så somnade jag! :D har inte sovit så skönt på länge! :P
Aja när jag vaknade igen så vart jag ju självklart tvungen att titta på en utav filmerna så då vart det Tropic Thunder! (skitbra film) ;P Och sen när den va slut så fick jag ett samtal av martin och han ville att jag skulle hämta han! Självklart är jag ju så snäll så jag gör de oxå! :)
Och så när vi kommer hem så är de ju bara att börja fundera på vad de är man ska äta till middag då! Så de blev kykling och pasta men den röra som man blanda ihop allt tillsammans! Mummmms vad gott det blir! :P
Och när man sitter och äter så får man ett sms av Tomas! :P Och han undrade om jag ville komma till Rasmus och kolla på film med dom! :P Death Race (Jätte bra film:P) Och när den va slut så vart de hockey tittande! :P Färjestad van ju SÅÅÅÅ klart! :P Och när hockeyn va slut så fick Tomas ett sms av Stefan Söderberg som undra om han kunder vara barnvakt fram och tillbaka och då frågade Tomas om jag ville följa med och de är ju självklart! (inte vill jag sitta själv med Rasmus hemma hos han) hehe så då vart vi där resten av kvällen! fick klippa Stefan oxå! hårigt som fan blev de! haha
Sen så när man kom hem så vart de bara å gå och lägga sig! Men som tur va så behövde jag inte väcka grabbarna imorse heller! :P för kors i taket så gjorde Mixxa de! Så jag fick sovmorgon! Men jag fick ändå börja å städa när jag klev upp! men de va jävlget skönat att sova! :P hehe sen när jag äntligen va klar med de så gick jag och tog mig en varm och skön dusch och så när den tyvärr va slut så titta jag på den andra filmen jag laddade upp igår Sweeney Todd the demon barber of fleet street.. Sååååå bra!! oj oj oj! hehe


Så mo det händer nogot mer interessant för mig idag så kommer jag för hoppningsvis att skriva om de! hehehehe



Kanelbulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0