Bilar säger jag bara!!!

Igår så va min bil helt jävla cp.. Har inte kört den på typ en vecka och så är den död när jag ska starta den! Har ALDRIG hänt förut... Så mixxa hjälper mig starta den med hennes ford. och de fungerar ju jätte bra! Så vi åkte ner på kälarne och tanka och då tänkte vi hoppas att den vill starta igen nu då! Och de gjorde den. Sen så åkte vi på Ica för att handla lite och lite allt möjligt. Och när vi skulle starta den är då fungerade den utmärkt. Så vi åkte ner till farmor för mixxa ville ha hjälp med en häl till en tjockstrumpa hon håller på med, så när vi kommer in så de första vi får höra är nämen jag som ska åka till Östersund... åhh men vi stannade och prata lite skit med hon tills Pappa kom och hämta hon. Men när pappa kommer och ska hämta hon så måste ju jag flytta på min bil för att pappa ska låna farfars bil. de fungera jätte bra att backa upp den och köra farm så pappa kan komma upp och så kör jag ner den igen, meen då kommer ju farfar på den smarta idén att han skulle ju ha kört ner pappas bil innan jag körde ner min.. Så jag håller på att bli tokig för jag  har precis kört ner... Och så när jag ska backa upp igen så får jag motorstopp och när jag ska starta bilen igen jag då får jag inte ens ett ände litet host.. Ingen gnista över huvudtaget!! Så vi titta inunder huven och där va de inge fel.. Så farfar fick rullstarta den så vi vart tvungen att åka hem då på engång..
Och när vi kommer hem så kollar vi batteriet och så satte vi de på laddning..

Och så imorse när jag skulle åka så ja just ja batteriet är ju inte bilen... Jävla SKIT.. så jag får springa in och hämta nyckeln till Bussen som vi har och ta den! Så kollar jag på klockan i den och den står på 08.40 och jag tänkte att den går några minuter fel så jag tar upp min mobil och så ser jag att den igentligen är 08.41 så den går en minut sakta.. Då får man brott eftersom att man ska vara på blomaffären en kvart innan man öppnar och de va jag ju inte! så jag hade 5min på mig att ta mig ner. skulle nog inte kunna åkte ner på 10 min heller eftersom att man har en jävla pansarvagn till bil som går max 120.... blir tokig... Så jag komme precis hit till kl 09.00.. Och när jag väl är här så är hela jävla bron full med snö, så jag får ta och skotta av den oxå. Och när jag kommer in igen så ringer de och när jag svara så lägger Chefen precis på. men då ringer hon på mobilen istället och fråga om jag inte hitta telefonen men jag hade ju en ursäkt att jag inte svara och de va ju att jag skotta av bron! :P
Så nu så har jag fått mig en kopp kaffe och varvat ner lite! Så då kan man bara börja att vara glad då! :D
För jag får ju JOBBA :D:D:D:D:D:D:D:D:D Weeeiiiiiiiiii.....


Bananskal :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk jag vill också jobba,..

2008-11-26 @ 20:14:22
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0