Blev ett litet hopp sen sist!

Har varit förkyld som en galning!
Men varit tvungen att kliva upp kl 7 varje morgon för att väcka bröderna så dom kommer på skolan!
Även fast dom har en syster till som kan göra de! för hom är ju fan inte ens förkyld!
Sitter bara uppe till mellan 2-4 på nätterna och spelar tv-spel!
Och så kliver hon upp kl 1 på dagarna och gör inte ett piss! Blir så jävla less! :S






Varför kan inte jag få en sovmorgon för???
Nä för då får jag bara skäll för att jag inte har gjort något!
Och igår så tvätta jag fan alla kläder som jag hitta åt alla men ändå så får man bara sura miner!
Och om jag slutar göra allt sånt åt dom så kommer jag att bli utkastad!
Och min "Älskade" syster behöver inte göra ett skit! För de är ju pappas lilla flicka!
Är så irriterad på Hea nu så jag kan spy!

Vill ha ett eget ställe just nu! Så jag kan få ta hand om mig och inte alla andra!
Vill att mamma ska vara hemma! för när hon är hemma så behöver inte jag ta lika mycket skit!

Så ja nu har jag fått lätta på mitt lilla hjärta!

Pepparkaka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen uppdaterar du ;) hehe. Jag har väntat o väntat ;)

Jobbigt att de inte blir nå bättre där hemma.. :S Jag hoppas de vänder snart..

2008-11-19 @ 18:14:40
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0