Dagens förlopp!

Ja du börja dagen med att få sovmorgon! :P hehe
Sen så vart de väl slöar stund nästan då när man komme ner. Åt lite fukost sen så börja man med att diska..
Sen så har jag ju troklat ihop två par fillingar åt lillebror då. Skitsnyggt! :) Och när man va mitt uppe i de så ville mamma att vi skulle börja med maten då! och då var de ju bara å börja skala potatis eftersom att de skulle bli hasselbackare med lövbit och beasås! :P Mummsss.. :)
Sen så måste jag ju få klaga lite oxå.. mamma stekt köttbullar så att vi ska ha till vecka och så stekte hon biffar som hon och hea skulle äta till middagen (fans bara tre lövbitar) och så när vi hade ätit klart så skulle mixxa hälla över skyn som blev kvar från biffarna över köttbullarna som står i kylen! OCH då när hon är klar med de så ställer hon tillbaka stekpannan på bordet igen och går och sätter sig och stickar! Fel att gå och diska den på en gång då när man ändå är klar med den! blev så heligt förbannad så jag ställde mig och diska den på en gång efter ställt tillbaka den på bordet eller hon hann knappt ställa ner den innan jag tar den! AAAHGGGGGG blir bara förbannad av att tänka på de!
Men sen så när jag diskat klart den så gick de över.. lite iaf.. hehe.
Och så ringde lillebror och ville att jag skulle komma och hämta han hos pappa för han ville träffa mamma lite innan hon åker in till stan igen. och då vart de tv tittande och Stjärnor på is! :)
Men när de va slut så ville lillebror åka hem till pappa igen och där va de fullt med folk.. så jag stannade ett "litet" tag där så jag oxå fick träffa något annat folk! hehe
Men nu så ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon och städa på Jävla Octo Wood!


Så gnatt!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag förstår inte hur du orkar.. :S jag skulle bli tokig om jag va tvungen till att göra precis allt.. Eller jaa, de gör ju även jag, hemmafrun Elisabeth, de är jag de.. Hoppas de ordnar sig snart.. Kan ni inte skriva ngn lista över vad som ska göras o vem som ska göra vad o typ kanske varannan dag eller nått? du o mixxa tänkte jag? Hoppas de orndar sig snarast :) Kraam

2008-11-23 @ 12:53:27
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0