.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Snabb genomgång av dagen :)
Idag så har man varit till farmor och träffat henne oxå! :P
Vart en lång träff! För martin va kvar efter skolan på mattestugan..
Och efter jag hämta upp han så åkte vi å handla.
Sen så när vi kom hem så va de ju bara å börja laga mat! Världens lättaste mat! Potatisbullar:P men så extremt gott! :D
Och efter de så har jag bara suttit och titta på tv!!!

Och nu är jag förbannad igen! Hur JÄVLA svårt kan de vara å lämna dörren till rummet öppen så jag slipper väcka mixxa när jag ska gå och lägga mig! Hon får fan skylla sig själv!!!!!!!!!!!! ARRRGGGGHHHH



SÅ JÄVLA SKÖNT att hon åker till stockholm imorgon och inte kommer tillbaka på flera veckor! :D:D

Nå väl vad är en bal på slottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0