Jobbig daaaaaaag!

Klev upp klockan 10 och gick ner å åt frukost. sen så vart de lite prata med mamma oxå.
Och runt 11 tiden så åkte Jag, Martin & Mixxa till Octo Wood helvetet och städa. Halv 5 va vi klara för de va så jävla mycket spån helvete över över allt!
Blir bara irriterad när man tänker på Octo nu mera, för enligt dom så hade dom städat där förra helgen så vi fick inte åka dit och städa och jag säger brara -VART FAN HAR DOM STÄDAT??? kan ju sätta 1000 spän på att dom inte städa förra helge för de va så jävla mycket spån där, och så ska dom inte ens ha kapat på de stället där de va dom största högarna! :S
IDIOTER hela bunten fan i mej!

Aja nu så är man iaf hemma ny duschad och är fan redan redo för att gå och lägga mig!
Så trött man kan bli av att skotta spån! blää...



Och så har mamma åkt in till Östersund igen då! :'( tår i ögat! vill inte att hon ska åka...
Som tur är så är de sista veckan som hon är borta! :D

Pepparkaka

Kommentarer
Postat av: Bettan

okej, men va skönt :) då kanske din kära styvfar ser att de är du som gör allt hemma dessutom.

Haha, jag kan tänka mig de ;) Kram

2008-11-23 @ 20:06:51
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Bettan

Haha jaa de kan du också göra :P vad glad han kommer att bli ;) Kram

2008-11-24 @ 10:55:58
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0