Kvällen!

Ja vad ska man säga! Självklart så va de ju inte bra de jag hade städat. De såg ju förjävligt ut enligt en viss person! Och de kan man ju lista ut ganska fort vem de va.. Jag som verkligen hade slitit med städningen. SJÄLV dessutom, om mixxa hade hjälpt till så hade de varit andra bullar.
Och sen så tittar man i diskhon så ligger de skit disk där som är han oxå! Då blev jag fan förbannad... Tur att jag lärt mig att skrika inombords! Att de ska vara så jävla svårt att ställa in en matdosa i diskmaskinen!... men men.
Mamma har iaf kommit hem nu så man är bara glad! :P För hon blir iaf glad när hon kommer hem och ser att de är städat!
Sen så kom Kära mormor och hälsa på oxå! längesen jag träffa hon nu! Fy på mig!
Oxå vart de ju självklart Idol på kvällen hehe och rätt person åkte ut! :D

Nu så funderar jag skarpt på att gå och lägga mig! Väldigt trött! :O

Sooo pice out! :P

Kommentarer
Postat av: Bettan

Mammor har en tendens till att bli jätte glada när de är städat, dom sätter verkligen värde på de :)

2008-11-23 @ 12:51:26
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0