Nu så!

Nu så har hon äntligen åkt! Så då är det bara att börja städa och fixa här hemma. Och så blir det många ärenden idag som ska uträttas! Sen så kommer min älskade mamma hem idag oxå! :P Weeeiiii Det måste ha hänt något med min blogg för jag har inget verktygsfält! :( Aja nu så ska jag börja städa så! Vi ska sy och vi ska klipp vi ska göra ska vi tippa för den stora gala kvällen, så ska vi sy modellen vi syr och släpper i den på en skärpa siden å askungen på bal bland gästerna i hundra tal den vackar flickan blir i slottets stora sal, sätt i gång nu skynda ila vi har inte tid att vila klänningen den ska vi klara ja vänta lite bara, -ja jag kilpper till med saxsen, -och jag kan sy å trokla.... Sen så kan jag inge mer av de! :P peac out

Kommentarer
Postat av: Ann a

händer idag då?

2008-11-28 @ 11:02:49
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Bettan

Haha jaa du, bra fråga.. Ngn kanske? haha.

2008-11-28 @ 12:42:18
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0