Passande.

Har hittat en väldigt bra passande bild på hur det är att vara hemma iaf!

Åhh jag har ju glömt att klaga på en ska från hemmet.. hehe..
Härom dagen så hade jag diskat (som vanligt) och jag hade inte riktigt orkat plokat ur den efteråt.
Så när jag och mixxa höll på att mixtra med något i kökte så kom jag på just jag diskmaskinen, och så måste ju mixxa bara hjälpa till och då kommer en komentar från mixxa som jag nästan intill inte kunde vara tyst till och den löd så här: -Att de ska vara så svårt att plocka ur en diskmaskin när man der att den är ren.
Och som tur är så kan jag ju vara tyst! (men de gick nästan inte!!) För förra veckan så hade jag oxå diskat som jag hade glömt att plocka ur och jag åkte å hälsa på pappa och va borta i flera timmar. Och när jag kommer hem så sitter mixxa och hea i tvrummet och ser på tv!!! Och dom har sett att diskmasiken var klar och redo att bli ur plockad men inte hade dom gjort de heller näääe så jag fick göra de när jag kom hem från pappa igen! Gaaaaaaaahhh!....
Och tänk om jag inte hade plockat ur disken ja då hade jag inte velat heta Helene längre för då hade jag nog fått höra att jag inte gör någonting hemma även fast det är jag som gör allt känns de som!..






Och ja just jag Grattis Daniel!


Tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0