Så tråkigt!

Att de kan vara så tråkigt å vara hema! :S
Finns ju faan inget att göra!
Och de blir ju inge bättre när man är förkyld oxå!


Men som tur är så kan man ju fly bort till pappa och bara vara! :P
Vet inte vad de är men jag blir bara så glad när jag är där! :D

Men nu så är man hemma igen och då sjunker energinivån till noll! :S

Aja nu så ska jag nog gå och lägga mig! Måste vara pigg och fräch imorgon om jag ska väcka grabbarna och så ska jag åka till pappa och lämna lite pengar til Tina! :D Tidigt tidigt! :P

Lussekatt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tackar :)

Meeeen man kan ju inte glömma bort ens kära blogg heller :P De är ju som att glömma bort sig själv :P

Jaa bloggen är bäst faktiskt :) Så hur är den hemska förkylningen? Bättre?

2008-11-19 @ 23:18:16
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0