Alla <3ans Dag :D

Just nu så sitter jag och väntar på att få åka på jobbet :D
Känns lite tidigt att börja åka kl 8 när vi öppnar butiken 9 :P
Fast undra om jag ska åka dit lite tidigare och hjälpa chefen att binda buketter så att man hat ett litet lager iaf :P
Igår va de segt.. :P För när jag hade gjort tre 200kr buketter så kommer de in en herre och ska köpa lite blommor och då börjar han titta på buketterna som jag gjort för 159kr men dom dög ju inte dom va för "små".. (och de brukar aldrig vara att dom är för små eller för billig när de kommer in en kunde, dom är alltid för dyra!) Men då gick jag och hämta buketterna jag hade gjort för 200kr så han fick se dom då, Och dom skulle han ha och en till :D
Skojigt som fan :P Och sen efter de så skulle jag göra ny buketter till försäljning (så att de går lite fortare att få bort kunderna :P) och då blev ju entill såld medans jag stod och gjorde den nr en kund kom in :D Alla mina grejor säljer :P :N :D


Nä nu jävlar så är de snart dax att åka på jobbet då :P Weiiiiiiiiiii




Men jävla skit kom ju på att jag ska till octo helvetet efter jag varit på blommaffären...... :S :S :S :S :S vill inte :(


Men men nä nu så ha en trevlig dag den som nu har de och den som har en skit dag ja då säger jag bara hoppas den blir bättre :P

Puss på kinden every one


Kommentarer
Postat av: Bettan

Härligt att dom säljer :) Är lite avis på dej faktiskt som får jobba med blommor :P

2009-02-14 @ 20:17:36
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Bettan

nejj va jobbigt för henne.. :S men bra för dejj så du får jobba :D är avis på dej :)

men se där, göra så den stackarn får slita arlse av sig ;) hehe.

2009-02-15 @ 21:06:15
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Bettan

Härligt för henne :) haha kan tänka mig de ;P

jaså? vaddårå? Vill hon inte hålla på med blommor eller vaddå? Haha härligt :)

2009-02-18 @ 10:56:40
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0