Enduro Sm

Va ju in och va Funktionär på Enduro SM i Lördags och Söndags.

Lördagen
Började dagen kl 05.00 med att kliva upp och fixa fika och varm oboy och sen så åkte jag och hämta Joakim hemma hos pappa och efter de så hämta jag upp Lillan och Mixxa hemma på Sandmon. Och sen så bar det av in till Östersund.
Och när vi kom in dit så visade de sig att vi va förmånga Funktionärer så dom satte oss Alla från Sandmon i samma korsning som väg vakter, lite segt men de gick ju för de va ju bara fram till lunch för då fick jag Lillan och Mixxa åka och va ban vakter. Och då gjorde jag Lillan och Mixxa en film :P den vart skit bra :D Och så fick vi ju hjälpa en kille som inte fick igång sin cross och jag ringde till Hea och berätta nummret på cykeln och så att de va någon som kunde komma och hämta han :P Men då den lilla skiten mage att tycka dom tog så lång tid på sig för de tog ju 50min -1 timme. när de egentligen tog max 30 min för dom att hämta han.
Och när tävlingen va avklarad för dagen så åkte vi på Coop och handla lite frukost och lite lördags godis, och sen så fick jag Lillan och Mixxa åka och köpa pizza på Spader Dam och efter de så åkte vi till I 5 och åt på vårat boende :P
Och efter middan så va alla så trötta så vi gick och la oss istället för att äta nå godis och spela kort. klockan va då ca 20.00 :P
Vet ej vem som van under denna dag.
Ungdoms SM & Dam SM

Söndagen
Började dagen 05.30 och då va de ju bara att kliva upp och fixa till sängen äta frukost städa rummet och åka till VTC för att få dagens uppgift :P
Jag och Lillan fick vara starttids funktionärer eller vad man ska kalla de :D så vi fick trycka in alla nr som va på cyklarna när dom kom in i ett område så att man kunde hålla koll på hur dom låg till i tiden :D och vi fick ha ett ELEMENT mellan oss :P Skönt kan jag ju iaf säga :P Och sen så fick ju Lillan ett skit snyggt kort på Anders Eriksson Shalalalala :D
Och vi va klara där runt 5 tiden. Och vi trodde ju att vi skulle hinna titta på Prisutdelningen men den va ju redan vid 4 tiden :( Och eftersom att de inte va någon prisutdelning när vi kom från Motorstadion så åkte vi hem på en gång och när vi kom hem så fick man ju äntligen Duscha och de va riktigt jävla skit Skönt :P
Junior SM, Elit SM & Bredd

Och 1an blev Jocke Ljunggren 2an blev Björne Carlsson och 3an blev Fredrik Gorgesson.
Och så Anders Eriksson som är en VM Guld medaljör blev bara 4a.

Får inte till att ladda upp en bild så ja de blir tyvärr ingen bild :(


Så Puss på Kinden

Kommentarer
Postat av: Lillan

Urbra helg, trots att vi var överflödiga hade vi ju kul ändå på lördagen =p

2009-02-24 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0