Film kväll

Va på film kväll hos Jöborg med han och Tomas :D
När jag väl kom ner till kälarne så va de ju låst hos jöborg så jag ringde till tomas och fråga vart han va, och han va nere på hockey planen och så då gick jag ner till han då för jöborg va ju och träna. Så då vart de ju nästan två timmar där nere då för att David kom så då började dom spela stolpe ribba stolpe. Och de tog ju sin lilla tide :S
Men sen när tomas äntligen va klar så börja vi titta på film (Get Smart) och den va skit bra :D
Och när den va slut så vart de lite prata och tv tittande och data pillrande :P Tomas gjorde en skitbra låt iaf :)
Och sen så när klockan börja närma sig 2 tiden så åkte jag och tomas hem för vi höll på att somna där vi satt :P




De va en jätte trevlig kväll och nästa gång de blir något så ska jag bjuda dom på middag :P

Puss på kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0