Lillan

Nu så har jag varit med Lillan i två dagar och de har varit hur trevligt som helst :P
Igår så spelade vi spel och prata en massa strunt :D
Och idag så va vi på Biblioteket och hämta en bok åt mamma och så skulle Lillan kopiera något.
Sen så åkte vi på Flatmon och kolla runt lite, efter de så åkte vi och handla.
När vi va klar där så åkte vi på Bilisten och hyrde en film som va skit bra :P fast inte lika bra som den första ;)
Och sen så skjutsa jag hem henne så hon kan göra klart de sista innan hon åker till gäddede.

Tack för dom här dagarna! Har haft HUR kul som helst :P



Puss på kinden

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack själv! vi har ju haft kul som vanligt :D vi hörs när jag kommer hem, eller ja vi kan ju höras när jag är borta också men du fattar va jag menar så jag behöver inte förklara nå mer :p

2009-02-03 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0