Städ dag hemma!

Idag så ha jag och Mamma städat nästan hela huset! de va vinden och Magnus rum som inte blev städat :P
Snacka om att  har ett hus som är Väldigt bra på att damma :P
Men nu så är det dammfritt :P
Sen så har vi städat Juniors bur iadg oxå! Behövdes verkligen, eftersom att Magnus inte gör de så får jag och Mamma göra de!
Sen så har jag varit ner på Kälarne och handlat lite oxå! :D Gick jätte snabbt :P
Och när jag kom hem så va de ju bara att börja duka för middag och så fick jag börja med efterrätten oxå då :P Semlor Mums :P Speciellt min semla med enbart Nutella på :P
Och nu så sitter jag och fundera på om jag ska ta in hunden eller om jag ska sätta mig och titta på tv! Hmmm svårt... ;)




De blir nog hunden :P

Puss på Nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0