@llt är så segt.....

Tror jag blir tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig tokig.....
Jag blir tokig.....
Men jag får ju inte säga så.....
Man måste ju alltid vara glad och uppåt....
Men jag orkar snart inte de.....
Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik......
Far åt H*****e din jävla idiot....... Du ja...
Lämna mig ifred.......



Det finns faktiskt rullgardiner..

Varför gör du så här mot mig?
Varför kan du inte prata med mig som du gjorde förut?
Varför ska allting vara så komplicerat?
Vi hade de ju bra förut! Men varför inte nu?

Nä nu blir det matlagning och sen dränka mina sorger i mandariner tror jag.

Puss på rumpan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0