Rubrik

•Vitvinternattensmörker!•
(Det första som ploppa upp i huvudet! :D)

Ja men vad ska jag skriva om idag då? Hmm...
Ja... hmm... jag sitter på jobbet just nu och håller på att dö utav min förkylnings som tynger ner huvudet så extremt att man har huvudverk, och man sitter och halvgråter hela tiden för att förkylningen har slagit sig mot tårkanalerna. :'(
Och inte nog med de så ska jag åka och jobba på Octo Wood sen oxå, där dom har kört sönder spånsugen till spetsen så man har bara en liten jävla slang från gamla spetsen som fungerar att suga med! Inte alls skoj för det är spån upp till knäna om inte mer under själva spetsmaskinen och sen så har man ju högar som är lika höga som mig och som går ut en kilometer åt varje håll! >< GALEN BLIR JAG! Jävla idiot mek som sa "-Kör tills det går sönder" och tro på fan att dom gör de oxå..... Och så har dom ju köpt in en ny spånsug men den har ju ingen mjukstart (eller va fan de nu heter) så då måste dom beställa en sån oxå så det tar extra lång tid att sätta upp den nya spånsugen. Och när nu den där "mjukstarten" kommer så lär det väl ta ytterligare en månad eller tre innan dom tar fingrarna ur arslet och instalera den nya spånsugen! >< AAAAAAAGGGGHHHHHHHAAAAAGGGHHHHHH..... Hatar Octo Wood!!
Men man får ju pengar! :D Katcccchinga ¢ € (tänkte he dit dollar tecknet men de fanns inte så de fick bli cent & euro istället! :P) men nu så hitta jag de  juh :P $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$





Varför ska jag vara så dum i huvudet?
Varför kan jag inte bara glömma dig för?
Varför kan du inte bara låta mig vara?
♥ Dig fast jag egentligen inte borde!
Skjut mig här och nu!



Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe så jag vaknar till och äta mig en god liten kaka! :D

Så ha en mycket trevligare dag än jag! :P
®♥

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaa iaf de i Boden eller Skurup.. :) De vore nice.

Gick de bra på stolpen då? :P

2009-01-11 @ 00:09:06
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Sofie

KRAAAAAM

2009-01-13 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0