Ug

Ja vad ska man säga!

Vad skulle ungdomarna på Kälarne göra om inte jag fanns? :P
Fick ju rycka ut och vara vakt på ug igår då eftersom att dom som skulle vara där inte "orka" åka dit och så fixade dom ingen annan som kunde komma heller, så då ringer ju ungdomarna till mig och vill att jag ska vara där, och jag är ju så snäll och är där oxå! :P Som tur va så följde ju Lillan med och höll mig sällskap så man ahr någon att prata med iaf :D
De va ganska tråkigt som de oftast brukar vara på ug men Lillan gjodre verkligen det mycket bättre tack vare att bara vara där så man kunde prata lite strunt och ha allmänt trevligt :P
Tack för igår Lillan :P



saknar dig mer och mer för varje dag!

Glas skor och baler är ingen bra kombination.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack själv du :)

2009-01-16 @ 13:35:45
Postat av: Lisa Nilsson

Oh my god get out of that bloody village... Tycker det är dags att ge kälarne fingret och göra något annat. Bara för att få lite perspektiv på saker ;) hoppas livet håller ihop annars :D.



Förresten visste du att om Gud hade skapat jorden för människan så hade han antagligen gjort fisk benfri... Hade

2009-01-23 @ 00:54:23
URL: http://lrcn-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0